marți, 17 aprilie 2012

Curatarea tenului in conditii casnice

Eu am tenul foarte uscat si sensibil. Am si probleme putintel cu acneea, in jurul gurii. Culmea e ca in timpul pubertatii n-am avut asemenea probleme. Acneea a fost mai accentuata pe la 20 de ani si pe la 25 s-a mai calmat. Si iata acum dupa sarcina iarasi au revenit problemele cu pete si cosuri in jurul gurii. Acum dau vina pe hormoni, alaptez si presupun ca odata cu intarcarea tenul meu isi va reveni. Ultima data cand mi-am curatat tenul la un salon, a fost prin luna decembrie 2011. A meritat cei 400 lei dar nu sunt dispusa sa cheltui asa mult pentru o treaba care o pot face eu singura acasa. Fac curatarea cam odata la 2-3 saptamani si sunt mai mult decat multumita. Iata care sunt pasii pe care ii urmez:

1. imi spal tenul cu un gel de fata pentru piele sensibila
2. stau cu fata in aburi cam 10 minute pentru a deschide porii
3. folosesc pe post de scrub faina de porumb sau chiar gris si frec foarte finut tenul, insistand la nas unde sunt cele mai multe puncte negre
4. apoi aplic mult prea cunoscuta masca Queen Helene
5. dupa ce scot masca cu un buretel, aplic o masca facuta din cantitati mici de miere, ulei de masline, galbenus de oua de prepelita si suc de lamaie.
6. clatesc foarte foarte bine fata si la sfarsit aplic una dintre acestea: A&E vit. uleioasa, unt de cacao, o crema hidratanta sau pur si simplu pulverizez pe fata apa termala. Mai nou, aplic cateva picaturi de ulei de argan pe fata.

Astfel scap de celulele moarte si am tenul mai luminos si moale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu