marți, 17 aprilie 2012

Prima raceala a Emiliei

Saptamana trecuta Emy a fost putintel racita. Ce-i drept, n-a fost chiar o raceala serioasa, doar nasucul a curs. In timpul somnului tusea si noi fiind parinti tineri neexperimentati, am dat repede telefon pediatrului care a si venit sa ne trateze. Tusea era cauzata de gatul uscat deoarece Emy respira in timpul somnului pe gurita. Asta ne-a linistit. Primul lucru, foarte important, pe care l-am invatat de la nenea doctor, este sa facem igiena corecta a nasucului. La 100 ml apa fiarta calduta, adaugam 1,5 ml sare de mare. De ce zic ml sare? Deoarece am masurat sarea cu seringa:). Am scos partea albastra de la seringa, am turnat in plasticul gradat sare de mare pana la 1,5 ml si apoi am adaugat-o la apa. S-a obtinut o solutie putin sarata (sa nu puneti mai multa sare decat 1,5 ml) pe care am pus-o intr-un recipient gol cu pulverizator de la un spray nazal. Solutia aceasta am folosit-o inainte de a curata nasucul si dupa. Nasul l-am curatat cu aspiratorul nazal Marimer.
Tot medicul ne-a sfatuit ca, in cazul in care va dormi rau din cauza faptului ca nu va putea respira, sa-i picuram o solutie medicamentoasa preparata astfel:  Adrianol pentru maturi 2 ml + Dexametazon 1 ml + Dioxidin 1% 3 ml. Toate amestecate si picurat seara dupa ce facem igiena nasucului. Astfel Emy avea nopti mai linistite.
Pentru o raceala usoara sunt foarte bune Sinupret (8 picaturi/4 ori pe zi)si Imupret(10 picaturi/4 ori pe zi). Sunt din plante si sunt bune pentru imunitate. Multumesc domnului medic Nedenco care ne salveaza de fiecare data si cel mai important, ne recomanda solutii naturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu