marți, 17 aprilie 2012

Gustare de fructe

Inca din momentul in care am ramas insarcinata am incercat sa consum doar produse bio. A fost momentul crucial in care mi-am dat seama ca un mod de viata nesanatos poate avea urmari grave asupra omuletului ce se forma in burtica mea. In toamna am bagat la congelator fucte si legume proaspete ( culese de mine sau de parintii de la tara) ca pe parcursul iernii sa am o alternativa celor din magazin care sunt coapte in graba si sunt umplute cu nitrati. Astfel raftul cel mai mare din congelator era plin cu mure, zmeura, capsuni, pere, piersici, prune, caise, cirese, visine. Deseori dezghet cateva fucte sau le dau la cuptor si fac piure pentru Emy si chiar pentru noi. Zilele trecute am amestecat fructe dezghetate cu miere, o lingurita de ulei de cocos, branza proaspata de vaci, nuci tocate, susan si o lingurita de sirop de catina . Le-am dat toate prin blender si a iesit o combinatie foarte gustoasa dulce-acrisoara, cu aroma fina de cocos si gust de branza. Mmmm... Emy a papat in rand cu mami si va spun cu mana pe inima, n-as schimba asa gustare pe iaurturile sau cremele de branza cu fructe frumos ambalate din magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu